Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen over ons concert op 4 juli 2020 in de Laurenskerk. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Fien Duijnmayer via fien@domesticarotterdam.nl. Op werkdagen wordt uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoord.

Algemeen

  • Wanneer en waar vindt het concert plaats?
    Op 4 juli wordt het concert drie maal uitgevoerd in de Laurenskerk Rotterdam om 15.00, 17.00 en 19.00 uur.
  • Wat voor speciale maatregelen zijn getroffen?
    Voor dit concert hebben wij speciale maatregelen getroffen voor uw en onze veiligheid. De stoelen voor het publiek zijn bijvoorbeeld op 1,5 meter van elkaar opgesteld in de ruimte. Lees hier het volledige overzicht aan maatregelen.  

Kaartverkoop

  • Hoe bestel ik kaarten?
    Kaarten zijn alleen online te krijgen. Klik hier voor de ticketshop.
    Mocht het online bestellen niet lukken, mail dan naar fien@domesticarotterdam.nl uw naam, wanneer u wenst te komen en met hoeveel personen. Na betaling via overschrijving of een betalingsverzoek per iDeal ontvangt u de kaarten per e-mail.
  • Moet ik mijn kaarten uitprinten?
    Indien mogelijk vragen wij u de kaarten uit te printen, zodat wij gemakkelijk op 1,5 meter afstand de kaarten kunnen controleren. Het is niet mogelijk om uw ticket digitaal te tonen, omdat wij dan geen afstand kunnen houden. Mocht u de kaarten niet kunnen printen, dan vragen wij uw naam, zodat wij ter plekke uw bestelling op kunnen zoeken in de computer en controleren.
  • Waarom zijn de tickets duurder dan normaal?
    Om dit concert op korte termijn financieel mogelijk te maken zijn wij afhankelijk van de kaartverkoopinkomsten, omdat wij voor deze concerten geen subsidie ontvangen. Het grootste deel van de inkomsten gaat direct naar de musici. Daarnaast is een klein bedrag nodig voor de organisatie.
  • Krijg ik mijn geld terug bij ziekte of annulering?
    Ja, wij geven altijd uw geld terug. Als u ziek bent of twijfelt over uw gezondheid kom dan niet. Neem contact op met fien@domesticarotterdam.nl om uw kaarten te retourneren. Het is ook mogelijk dat wij het concert moeten annuleren. Dan krijgt u ook uw geld terug.

Speciale maatregelen

  • Welke speciale maatregelen zijn getroffen?
    Lees hier welke maatregelen getroffen worden.
  • Bij welke ziekteverschijnselen mag ik niet komen?
    Bij verkoudheid, koorts of twijfel over uw gezondheid of dat van uw huisgenoten vragen wij u niet te komen. Neem contact op met fien@domesticarotterdam.nl om uw kaarten te retourneren. U krijgt uw geld terug.
  • Kan ik in de Laurenskerk drinken of eten bestellen?
    Nee. Wij verwijzen u naar de omliggende horecagelegenheden om vooraf of na afloop na te praten over het concert.
  • Kan ik het toilet bezoeken?
    Het toilet kunt u vooraf en na afloop van het concert gebruiken. Volg de instructies van de toiletmedewerker, wacht eventueel tot u aan de beurt bent en was altijd uw handen na het bezoek. De toiletten worden na ieder concert extra schoongemaakt.
  • Worden de stoelen tussentijds ontsmet?
    Ja, tussen de concerten worden de stoelen gedesinfecteerd.
  • Hoe houd ik voldoende afstand?
    De stoelen voor het publiek worden zodanig opgesteld dat u voldoende afstand houdt tot de personen naast u. Verder vragen wij u bij binnenkomst en het verlaten van de ruimte 1,5 meter afstand tot elkaar te bewaren en geduldig te wachten wanneer er bijvoorbeeld een rij ontstaat.