Hieronder vindt u een overzicht met veelgestelde vragen over onze concerten in seizoen 2020-2021. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Fien Duijnmayer via fien@domesticarotterdam.nl of 06 127 186 35 (werkdagen 9.00-17.00 uur). Op werkdagen wordt uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoord.

Algemeen

  • Wanneer en waar vinden de concerten plaats?
    Bekijk onze agenda voor het actuele concertaanbod.
  • Wat voor speciale maatregelen zijn getroffen?
    Voor de concerten hebben wij speciale maatregelen getroffen voor uw en onze veiligheid. De stoelen voor het publiek zijn bijvoorbeeld op 1,5 meter van elkaar opgesteld in de ruimte. Lees hier het volledige overzicht aan maatregelen.  

Kaartverkoop

  • Hoe bestel ik kaarten?
    Bestel uw kaarten vooraf online. Klik hier voor de ticketshop.
    Mocht het online bestellen niet lukken, mail dan naar fien@domesticarotterdam.nl uw naam, wanneer u wenst te komen en met hoeveel personen. U ontvangt vervolgens van ons een e-mail met een optie voor een overschrijving of een betalingsverzoek per iDeal. Na betaling ontvangt u de kaarten per e-mail.
  • Waarom moet ik vooraf kaarten bestellen?
    Om veilig en verantwoord de concerten plaats te laten vinden, willen wij graag vooraf weten hoeveel mensen wij kunnen verwachten. Daarnaast moeten wij uw contactgegevens registreren indien het nodig is u te informeren over bijvoorbeeld annulering, een besmettingsgeval of wijziging in de maatregelen.
  • Moet ik mijn kaarten uitprinten?
    Nee dat hoeft niet. Wij zullen geprinte of digitale tickets vanachter een kassabalie op enige afstand met een handscanner controleren. Mocht het niet lukken om de tickets te tonen, dan kunnen wij uw bestelling ter plekke in de computer opzoeken.
  • Krijg ik mijn geld terug bij ziekte of annulering?
    Ja, bij ziekte of annulering geven wij altijd uw geld terug. Als u ziek bent of twijfelt over uw gezondheid kom dan niet. Neem contact op via fien@domesticarotterdam.nl om uw kaarten te retourneren. Het is ook mogelijk dat wij het concert moeten annuleren. Dan krijgt u ook uw geld terug. Zo willen we de drempel voor iedereen zo laag mogelijk houden om vooraf kaarten te bestellen en deze indien nodig te annuleren.
  • Kan ik een abonnement kopen voor alle concerten?
    Nee, we hebben besloten dit seizoen geen abonnementen te verkopen, omdat het mogelijk is dat we onder de huidige omstandigheden toch moeten besluiten concerten te annuleren. We willen per concert bekijken of het veilig en verantwoord blijft om live op te treden. Het leek ons dan niet handig als u vast zit aan een abonnement.

Speciale maatregelen

  • Welke speciale maatregelen zijn getroffen?
    Lees hier welke maatregelen getroffen worden.
  • Bij welke ziekteverschijnselen mag ik niet komen?
    Bij verkoudheid, koorts of twijfel over uw gezondheid of dat van uw huisgenoten vragen wij u niet te komen. Neem contact op met fien@domesticarotterdam.nl om uw kaarten te retourneren. U krijgt uw geld terug.
  • Kan ik in de Laurenskerk drinken of eten bestellen?
    Nee, dit is helaas op dit moment niet toegestaan.
  • Kan ik het toilet bezoeken?
    Het toilet kunt u vooraf en na afloop van het concert gebruiken. Wacht eventueel tot u aan de beurt bent en was altijd uw handen na het bezoek. De toiletten worden extra schoongemaakt.
  • Worden de stoelen tussentijds ontsmet bij meerdere concerten na elkaar?
    Ja, tussen de concerten worden de stoelen gedesinfecteerd.
  • Hoe houd ik voldoende afstand?
    De stoelen voor het publiek worden zodanig opgesteld dat u voldoende afstand houdt tot de personen naast u. Verder vragen wij u bij binnenkomst en het verlaten van de ruimte 1,5 meter afstand tot elkaar te bewaren en geduldig te wachten wanneer er bijvoorbeeld een rij ontstaat.
  • Moet ik een mondkapje dragen?
    Ja, wij volgen het dringende advies om in een openbare binnenruimte een mondkapje te dragen. Het mondkapje mag u af doen zodra u op een stoel zit.